Luxe Motor 22.85 met CBB Verkocht
Visie Doeve Makelaars
Voormalig binnenvaart vrachtschip dat volledig is gestript en vervolgens helemaal opnieuw is opgebouwd. Daarbij is ook een deel van het vlak vervangen en een deel van het onderwaterschip gedubbeld. De ruime stuurhut heeft een comfortabele bank die in 2018 volledig opnieuw is gestoffeerd en rondom dubbele beglazing die een 360 graden uitzicht geven. Het achterdek is perfect voor zonnige middagen. De zonnepanelen geven u samen met de generator de vrijheid om te cruisen en volledig onafhankelijk te zijn van walstroom. Onderdeks is er een ruime keuken en zitgelegenheid met verder naar voren een riante badkamer en daarvoor de eigenaars hut met Frans bed. Deels onder de stuurhut is de gastenhut welke is voorzien van een uitschuifbaar bed. In het vooronder is een werkplaatsje gesitueerd. Dit schip is ideaal voor de Franse rivieren en kanalen (de huidige eigenaren hebben zowel het Canal du Nivernais als het Canal de Bourgogne bevaren) evenals de rivieren en kanalen in België, Duitsland en Nederland.
Meer informatie
Algemene informatie
Piet van Walsum, Oostvoorne
nieuw staal is gelast
boeiing rondom
berghout
brede gangboorden
dichte bolderkasten
roestvast stalen bolders
1 waterdicht(e) schot(ten)
stuurwiel
dubbel glas in stuurhut
patrijspoorten
hardhouten deur
waterverplaatsing in ledige toestand 50,493 m3
verplaatsing 2,744 m3
B-Geregistreerd
Kosten voor het over-/ en eventueel uitschrijven zijn voor rekening van de koper.
1 componenten aflak
in goede staat van onderhoud
zwarte romp
groene boeiing
crème opbouw
& bruine opbouw
zone 2 Nederland
zone 3
zone 4
Waal, Lek & NL Rijn
geldig tot: 04-2029
geschikt voor bewoning
recreatie vaartuig
Onderwaterschip is gedeeltelijk vervangen.
klassieke lijnen
mooie zeeg
Rompvorm is geschikt om mee droog te vallen.
ruim achterdek
Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren.
Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren.
Technische informatie
103 kW
volgens opgave
1x 300 liter
1x 2000 liter
stalen tank(s)
koelpijpen
vetgesmeerde schroefas
reductie 2,78:1
15 km/uur topsnelheid
op diesel
& 6 kW kachel op hout
met warmtewisselaar gekoppeld aan centrale verwarming
24 Volt
90 KGF
7 kW
230 Volt walstroom aansluiting
mainmaster control
1x 85 Ah start accu(s) generator
700 Ah Varta tractie accu set 12x 6 Volt (08-2020)
2x 190 Ah boegschroef accu(s)
Victron BMV-6025 accu monitor
Victron Skylla-TG acculader 24/75
9 kVA 230/400 Volt
1500 RPM
draaiuren (ca.) 3800
Victron BlueSolar MPPT
2 roestvast stalen tank(s)
& via centrale verwarming
1 kunststof tank(s)
nog niet in gebruik genomen
230 Volt
Accommodatie
zie foto's
Salon: 1x 1-pers
Gasten hut(ten): 1x 2-pers
thermostaat kraan
wasbak met mengkraan en warm & koud stromend water
in 1 ruimte tezamen met het toilet
deels betegeld
keramisch
afzuigkap
roestvast staal
230 Volt
230 Volt
satelliet antenne
kombuis / keuken (ca.) 2,01 m
salon (ca.) 2,02 m
badkamer (ca.) 2,10 m
eigenaarshut (ca.) 2,16 m
Bosch wasmachine
Navigatieapparatuur
Alewijnse Explorer A4 Automatisch Identificatie Systeem (AIS)
Standard Horizon hand marifoon
blauw bord met knipperlicht
roerstandaanwijzer
Hef-Tronic HT 1120 intercom
ruitenwisser
navigatieverlichting
hoorn
fluitlicht
zoeklicht
Tuigage en zeilen
grenen
strijklier
Uitrusting
verhaalkop
Pool anker
ankerketting
in kluisgat
aluminium
reddingsboeien
reddingsvesten
volgens de certificering-eisen
dekverlichting
dekmeubelen set
Het schip is volledig gestript (alleen de romp is nog oud) en aansluitend nieuw opgebouwd. Voordat er ingetimmerd is, is de binnenzijde van de romp zeer goed behandeld.
Keuringsrapport van het onderwaterschip is aanwezig (09-2021)
zonnedek
stuurstoel