Partyschip 100 pass / Varend Woonschip Verkocht

Afmetingen (m): 25.23 x 4.78 x 1.40
Ref.nr.: 211204
Ligplaats: Omgeving van Amsterdam
Bouwjaar: 1911
Materiaal: staal

Contact

Visie Doeve Makelaars

Dagpassagiersschip met 2 dekken en 2 terrassen. Onderdeks bevinden zich een bar, keuken, ruime vrij in te delen feestruimte, toilet en een berging. Met een binnentrap zijn beide dekken met elkaar verbonden. Op het bovendek bevinden zich een DJ booth, toilet, stuurhut en er is tevens een ruime feestruimte die middels een schuifpui in verbinding staat met het bovenste achterdek. Het is een schip dat weer liefde en aandacht nodig heeft maar wel voor 100 passagiers eind 2020 is gehercertificeerd en dus ook als zodanig inzetbaar is. In onze ogen is het tevens een schip dat zeker in aanmerking komt om te verbouwen tot een Varend Woonschip.

Meer informatie

Algemene informatie

Werf: Scheepswerf Boot, NL-Leiden
Romp vorm: platbodem
Romp materiaal: staal
Dek materiaal: staal
Opbouw materiaal: staal
Bouwwijze: geklonken
nieuw staal is gelast
wide body opbouw
gangboord
berghout rondom
Besturing: mechanisch
stuurwiel
Ramen: rubber pezen
Waterverplaatsing (ca.): maximum toelaatbare waterverplaatsing 97,336 m3
waterverplaatsing in ledige toestand 77,998 m3
verplaatsing 19,338 m3
Ballast (ca.): 30 ton
gestort beton
Doorvaart hoogte (ca.): 4,70 m
Eigenaar: Nederlandse eigenaar
Registratie: Nederlands geregistreerd
B-Geregistreerd
Kosten voor het over-/ en eventueel uitschrijven zijn voor rekening van de koper.
Kleur / Conservering: zwarte romp
zwarte opbouw
achterstallig onderhoud
zie foto's
12-2020 laatste onderwaterschip behandeling
Certificaten: Communautair Binnenvaartcertificaat voor Binnenschepen (CBB)
zone 3
zone 4
Waal, Lek & NL Rijn
geldig tot: 03-2026
100 passagiers
Geschikt voor / als: passagiersschip
geschikt voor bewoning
restaurant
binnenwateren
Algemene informatie: Levering in overleg.
Aanvullende informatie: 100 dag passagiers
voorpiek
Rompvorm is geschikt om mee droog te vallen.
ruim achterdek
Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren.

Technische informatie

Motorvermogen: 144 pk
106 kW
Motor merk: Deutz
Toerental: 1200 RPM
Motortype: SA8M517
Cilinderaantal: 8
Bouwjaar motor: 1954
Draaiuren (ca.): onbekend
Brandstof: diesel
Brandstoftank (ca.): 1000 liter
1 stalen tank(s)
Koelingsysteem: interkoeling
droge uitlaat
geïsoleerde uitlaat
Voortstuwing: 3 blads schroef
vetgesmeerde schroefas
vetsmeerapparaat
Koppeling: Reintjes mechanisch
reductie 2:1
Verwarming: Buderus centrale verwarming
op diesel
Stroomvoorziening: 12 / 24 / 230 / 400 Volt
230 Volt walstroom aansluiting
eenvoudig elektrisch systeem
Accu´s: 2 start accu(s)
Acculader: Mastervolt Mass acculader 24/100-3 phase
Generator: 16,2 kVA 230/400 Volt, 1500 RPM
draaiuren (ca.) 11700
& fluisterset
25 kVA 230/400 Volt, 1500 RPM
draaiuren (ca.) 4200
Omvormer: Victron Orion-TR omvormer 24-12 Volt
Drinkwatertank (ca.): 1x 1200 liter
kunststof tank(s)
1x 800 liter
stalen tank(s)
Waterdruksysteem: elektrische waterpomp
Machinekamer: achterstallig onderhoud
Lens/bilgepomp: 2x dompelpomp
Gas systeem: geen gas aan boord

Accommodatie

Betimmering: diverse materialen zijn gebruikt
eenvoudig interieur
achterstallig onderhoud
zie foto's
Plattegrond (niet op schaal): zie bijlage
Toilet: 2x toilet
2x wasbak
koud stromend water
Kombuis / keuken: dwarsscheeps
Koelkast: 1x koelkast
4x flessen koelkast
Werkblad: roestvast stalen werkblad
gelamineerd werkblad
Waterkraan: warm & koud stromend water
Stahoogte (ca.): stuurhut (ca.) 2,07 m
boven deks (ca.) 1,97 / 2,08 m
bar (ca.) 1,93 m
beneden deks (ca.) 1,94 / 2,00 m
kombuis / keuken (ca.) 1,97 m
Aanvullende informatie: bier tap

Uitrusting

Ankergerei: handankerlier
klipanker
ankerketting
in kluisgat
Reling / Preekstoel: reling rondom bovendek
reling rondom achterdek
Veiligheid: brandblussers
reddingsboeien
reddingsvesten
volgens de certificering-eisen
Aanvullende informatie: zonnedek
aluminium loopplank
Keuringsrapport van het onderwaterschip is aanwezig (12-2020)