Luxe Motor 22.57, met CBB Verkocht
Visie Doeve Makelaars
Voormalig binnenvaart vrachtschip dat, nadat ze een korte tijd als vrachtschip heeft rondgevaren, is omgebouwd tot een Kermisboot waarmee ze de vaarwegen van Nederland bevoer en waarvoor toen ook haar grote achterroef is gemaakt. In 1996 is de boot omgebouwd tot Varend Woonschip met de huidige indeling. De huidige eigenaren hebben dit schip in een tip top conditie gebracht door bijvoorbeeld de elektra te upgraden maar ook door de romp volledig te laten stralen en het schip volledig professioneel te laten schilderen. Een schip dat vrijwel alle wateren in Europa kan bevaren en zelfs al meerdere keren de Canal du Nivernais heeft gedaan. Een echte aanrader voor iemand die wil instappen en weg wil varen. De verkopers zijn momenteel in Duitsland aan het varen, maar kunnen de nieuwe eigenaar, indien nodig, helpen om het schip naar bijvoorbeeld Frankrijk te krijgen en helpen bij het vinden van een wintermeren.
Meer informatie
Algemene informatie
ronde kimmen
teakhouten bovenzijde van de stuurhut
nieuw staal is gelast
boeiing rondom
berghout rondom
achterroef
brede gangboorden
dichte bolderkasten
1 waterdicht(e) schot(ten)
stuurwiel &
joystick
stalen roer
aluminium patrijspoorten
enkel glas &
dubbel glas
2,50 m met afgebroken stuurhut
Kosten voor het over-/ en eventueel uitschrijven zijn voor rekening van de koper.
groene boeiing
witte boeiing
zie foto's
romp gestraald (2016)
2 componenten systeem
perfecte staat
zone 2 Nederland
zone 3
zone 4
geldig tot: 05-2023
geschikt voor ruime wateren
ruim voordek
Rompvorm is geschikt om mee droog te vallen.
Diverse roestgevoelige plaatsen uitgevoerd in roestvast staal.
strakke romp
Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren.
Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren.
Technische informatie
116 kW
nood afsluiters in brandstof systeem
4 ltr/hrs verbruik van de motor bij kruissnelheid (volgens opgave)
1x 90 liter
2x 360 liter
waterzak
Debug systeem
natte uitlaat
vetgesmeerde schroefas
schroefas (2013)
homokineet met stuwdruklager in schroefas (2013)
reductie 2,5:1
gereviseerd 1995
13 km/uur kruissnelheid bij 1800 RPM
combi ketel
op diesel
Heatpol potkachel
roestvast staal
24 Volt
12 pk
professioneel geinstalleerd systeem Heuvelman, NL-Meerkerk
2012/2013 grotendeels vernieuwd
230 Volt walstroom aansluiting
omschakel automaat
Mastervolt Combi system mainmaster control
1x 50 Ah start accu(s) generator Optima Redtop
8x 210 Ah service accu(s) (gel)
Victron BMV 600S accu monitor
1509 draaiuren (ca.)
24 Volt
roestvast stalen tank(s)
12 Volt
gaskeur certificaat
reserve schroef
Accommodatie
watervast verlijmd multiplex
laminaat vloer(en)
in goede staat van onderhoud
zie foto's
hardschuim isolatieplaten
Achter: 2x 1-pers (200x80 cm)
thermostaat kraan
wasbak
koud stromend water
in 1 ruimte tezamen met het toilet
op gas
roestvast staal
Isotherm koelkast
zelfzoekende satelliet antenne
DVD-speler
Sony stereoset
digitenne aansluiting
salon (ca.) 1,94 m
kombuis / keuken (ca.) 1,94 m
badkamer / toilet voor (ca.) 1,89 m
stuurhut (ca.) 1,88 m
badkamer / toilet achter (ca.) 1,83 / 1,67 m
achterroef (ca.) 1,78 m
goed onderhouden
Candy wasmachine
inventaris
Het schip wordt geleverd zonder de privé bezittingen zoals meubels, kleding, illustraties en gereedschap.
Navigatieapparatuur
Explorer A4 Automatisch Identificatie Systeem (AIS)
Simrad IS 20 echolood / dieptemeter
Simrad IS 20 roerstandaanwijzer
Navman 7100 marifoon
blauw bord met knipperlicht
Garmin 76C5X GPS
hoorn
fluitlicht
zoeklicht
navigatieverlichting
2x portophone
laptop
Icom hand marifoon
2x ruitenwisser
Tuigage en zeilen
staal
& antennebeugel
aluminium
handmatig
Uitrusting
40 m ankerketting
anker
in kluisgat
opgegeven lengte(s) is/zijn circa
2,5 pk
Yamaha
5x brandblusser
1x brandblusdeken
4x reddingsvesten (opblaasbaar)
4x reddingsvest
volgens de certificering-eisen
aluminium loopplank
2x teakhouten koekoek
2x afdekkleed over koekoek
dekverlichting
Keuringsrapport van het onderwaterschip is aanwezig (05-2016)
zonnedek