Sleepboot 15.45 Verkocht

Afmetingen (m): 15.45 x 4.14 x 1.85
Ref.nr.: 180101
Ligplaats: Omgeving van Vlissingen
Bouwjaar: 1930
Materiaal: staal

Contact

Visie Doeve Makelaars

Voormalig beroepsschip dat is heringericht tot pleziervaartuig. De indeling van voor naar achter is als volgt: voorpiek, salon met kombuis, stuurhut, machinekamer, toilet, buiten kombuisje, achterroef. De hangkast in de achterroef kan eventueel weer ingericht worden als toiletruimte. Ze is onder andere voorzien van centrale verwarming, generator en een geiser voor warm water. De motorisering is een 100 Pk, 2 cilinder Brons. De achterroef is bereikbaar via het roest vast stalen schuifluik op het achterdek. Hier tegenover bevindt zich een grote dekkist die middels twee dekplaten wordt afgesloten. Aan stuurboordzijde op het dek bevinden zich het toilet en het buiten kombuisje. Deze unit is in een later stadium op het dek gebouwd. Ze is geschikt voor een lang verblijf aan boord. De verkoper heeft dit namelijk jarenlang gedaan.

Meer informatie

Algemene informatie

Werf: Scheepswerf Telgenhout, NL-Coevorden
Romp vorm: rondbodem
Romp materiaal: staal
Dek materiaal: staal
Opbouw materiaal: staal
Bouwwijze: geklonken
nieuw staal is gelast
achterroef
berghout rondom
boeiing / verschansing
bolders
Besturing: mechanisch
stuurwiel
Ramen: bronzen patrijspoorten
aluminium raamprofielen
rubber pezen
Waterverplaatsing (ca.): waterverplaatsing in ledige toestand 51,706 m3
maximum toelaatbare waterverplaatsing 55,835 m3
verplaatsing 4,129 m3
Doorvaart hoogte (ca.): 4,50 m alles plat
Eigenaar: Nederlandse eigenaar
Registratie: B-Geregistreerd
Kosten voor het over-/ en eventueel uitschrijven zijn voor rekening van de koper.
Kleur / Conservering: zwarte romp
zwarte opbouw &
grijze opbouw
achterstallig onderhoud
laatste onderwaterschip behandeling 2012
Geschikt voor / als: binnenwateren
geschikt voor bewoning
recreatie vaartuig
Aanvullende informatie: stuurhuis
sleephaak
beting
voorpiek met kettingbak
Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren.

Technische informatie

Motorvermogen: 100 pk
73 kW
Motor merk: Brons
Toerental: 290 RPM
Motortype: lucht gestart
Cilinderaantal: 2
Bouwjaar motor: 1927
Brandstof: diesel
Brandstoftank (ca.): 2x 850 ltr stalen tank(s)
peilglas aan tank(s)
Koelingsysteem: directe koeling
droge uitlaat
Voortstuwing: 3 blads schroef
vetgesmeerde schroefas
Koppeling: Brons mechanisch
Snelheid (ca.): 9 km/uur kruissnelheid
12 km/uur topsnelheid
Verwarming: Kabola centrale verwarming
op diesel
Stroomvoorziening: 12 / 24 / 230 Volt
230 Volt walstroom aansluiting
Accu´s: 2x 230 Ah service accu(s)
Acculader: Mastervolt MASS acculader 24/50
Generator: 2Force
diesel
SDG4000CL NL
Omvormer: Victron Atlas 24/300
Drinkwatertank (ca.): 1x 2000 ltr gecementeerde tank(s)
Waterdruksysteem: elektrische waterpomp
Warm watersysteem: geiser
Diesel waterseparator: aanwezig
Machinekamer: zie foto
Lens/bilgepomp: aanwezig
Dekwaspomp: aanwezig
Gas systeem: aanwezig
voldoet niet aan de huidige veiligheidseisen
Aanvullende informatie: reserve schroef
luchtfles
lucht compressor

Accommodatie

Betimmering: diverse materialen zijn gebruikt
eenvoudig interieur
mahonie afwerking
Hutten: 1 hut
Slaapplaats / Kooi: hut: 1x 2-pers
1x 1-pers
Plattegrond (niet op schaal): zie bijlage
Badkamer: douche
warm & koud stromend water
in 1 ruimte tezamen met het toilet
Toilet: elektrisch toilet ( defect / defekt / défectueux )
Kombuis / keuken: dwarsscheeps
Kooktoestel: 4-pits kooktoestel
op gas
Koelkast: Bosch 230 Volt
Vriezer: vriesvakje
Werkblad: roestvast stalen werkblad
Wasbak: roestvast stalen wasbak
Waterkraan: warm & koud stromend water
Stahoogte (ca.): salon (ca.) 1,88 m
kombuis / keuken (ca.) 1,82 m
achterroef (ca.) 1,70 m
Aanvullende informatie: Het schip wordt geleverd zonder de privé bezittingen zoals meubels, kleding, illustraties en gereedschap.

Uitrusting

Ankergerei: handankerlier
klipanker
ankerketting
in kluisgat
Bijboot: aanwezig
Veiligheid: gasdetector
2 reddingsboeien
Aanvullende informatie: bakskist
koekoek
stalen kraan