Luxe Motorschip 24.95 met CBB Verkocht
Visie Doeve Makelaars
Voormalig directievaartuig annex laboratoriumschip van de Duitse Rijkswaterstaat (WSA Essen) dat vervolgens in 2009 volledig is heringericht tot een dagpassagiersschip met maximaal 42 passagiers maar nu als recreatievaartuig is gecertificeerd. Daarbij is er ook een nette hut met eigen badkamer voor de eigenaar gerealiseerd. Het schip is toen ook met 8,90 meter verlengd. Bij de ombouw zijn kosten nog moeite gespaard, professionele technieken en materialen zijn gebruikt met als gevolg dat het een zeer degelijk schip is geworden. Door de roerpropeller en de boegschroef is dit schip zeer wendbaar en derhalve ook zeer geschikt om alleen of met zijn tweeën te bevaren. De centrale verwarming tezamen met de goede isolatie en het dubbel glas maken het schip ook zeer comfortabel om aan boord te wonen waarbij het goede zicht naar buiten het woongenot zeker vergroot. Tevens voorzien van 2 spudpalen tot ca. 4 meter onder het vlak.
Meer informatie
Algemene informatie
interieur: Jurjen Mulder, NL-Grou
elektra: Installatiebedrijf H.J. de Vries, NL-Koudum
platbodem
wide body opbouw
berghout rondom
4 waterdicht(e) schot(ten)
Schottel roerpropeller
teakhouten buitendeuren
dubbel glas
& enkel glas
waterverplaatsing in ledige toestand 39,536 m3
verplaatsing 12,356 m3
lood 300 kg
Kosten voor het over-/ en eventueel uitschrijven zijn voor rekening van de koper.
witte opbouw
laatste onderwaterschip behandeling 05-2018
1 componenten systeem
zone 2 Nederland
zone 3
zone 4
Waal, Lek & NL Rijn
binnenwateren
voorpiek met kettingbak
Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren.
Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren.
Technische informatie
103 kW
1 stalen tank(s)
laag niveau alarm
koelpijpen
droge uitlaat
Schottel roerpropeller
15 km/uur topsnelheid
combi ketel
op diesel
24 Volt
10 pk
230 Volt walstroom aansluiting
2x 200 Ah boegschroef accu(s) (2017)
4x 200 Ah service accu(s) (2017)
2x 200 Ah nood accu(s) (2017)
74 Ah start accu(s) generator (2018)
15 kVA
230/400 Volt
1500 RPM
Mitsubishi diesel
beunkoeler
2x Victron Orion omvormer 24-12 Volt
1 stalen tank(s)
gecoat
& via centrale verwarming
1 stalen tank(s)
24 Volt
24 Volt
Accommodatie
watervast verlijmd multiplex
formica met print interieur
teak interieur
in goede staat van onderhoud
zie foto's
thermostaat kraan
wasbak met warm & koud stromend water
urinoir
wasbak
koud stromend water
1x spoeltoilet
wasbak
koud stromend water
elektrisch 400 Volt
2-pits kooktoestel
elektrisch 230 Volt
230 Volt
230 Volt
salon (ca.) 2,05 m
stuurhut (ca.) 2,06 m
gang / corridor (ca.) 2,03 m
hut (ca.) 2,06 m
badkamer (ca.) 2,03 m
toilet (ca.) 2,05 m
inventaris
Navigatieapparatuur
Cobra MR-F80 marifoon met DSC
laptop kaartplotter / AIS
Stentec kaarten
Simrad IS20 echolood / dieptemeter
& log / snelheid
blauw bord met knipperlicht
Automatisch Identificatie Systeem (AIS)
hoorn
zoeklicht
navigatieverlichting
ruitenwisser
fluitlicht
ankerlicht
Tuigage en zeilen
mahonie
handmatig
Uitrusting
d'hone anker
ankerketting
in kluisgat
1x reserve anker
Talsma spudpaal (elektrisch)
4,00 m onder het vlak
reddingsboeien
reddingsvesten
volgens de certificering-eisen
Het schip is volledig gestript (alleen de romp is nog oud) en aansluitend nieuw opgebouwd. Voordat er ingetimmerd is, is de binnenzijde van de romp zeer goed behandeld.
Keuringsrapport van het onderwaterschip is aanwezig (05-2018)
stuurstoel