Werf: | Scheepswerf De-Lux Werft, D-Mondorf am Rhein |
Werf verbouw: | Scheepswerf Jelle Talsma, NL-Heeg |
| interieur: Jurjen Mulder, NL-Grou |
| elektra: Installatiebedrijf H.J. de Vries, NL-Koudum |
Verbouwjaar: | compleet 2009 |
Romp vorm: | knikspant |
| platbodem |
Romp materiaal: | staal |
Dek materiaal: | staal |
Opbouw materiaal: | staal |
Bouwwijze: | gelast |
| wide body opbouw |
| berghout rondom |
| 4 waterdicht(e) schot(ten) |
Besturing: | mechanisch |
| Schottel roerpropeller |
Ramen: | aluminium raamprofielen |
| teakhouten deuren |
| dubbel glas |
| & enkel glas |
Waterverplaatsing (ca.): | maximum toelaatbare waterverplaatsing 51,893 m3 |
| waterverplaatsing in ledige toestand 39,536 m3 |
| verplaatsing 12,356 m3 |
Ballast (ca.): | trim ballast |
| lood 300 kg |
Doorvaart hoogte (ca.): | alles plat 3,30 m |
Eigenaar: | Nederlandse eigenaar |
Geregistreerd / Teboekgesteld: | B-Geregistreerd |
| Kosten voor het over-/uitschrijven zijn voor rekening van de koper. |
Kleur / Conservering: | witte romp |
| witte opbouw |
| laatste onderwaterschip behandeling 05-2018 |
| 1 componenten systeem |
Certificaten: | Certificaat van Onderzoek (CvO) / Communautair Binnenvaartcertificaat voor Binnenschepen (CBB) |
| zone 2 Nederland |
| zone 3 |
| zone 4 |
| Waal, Lek & NL Rijn |
Geschikt voor / als: | passagiersschip |
| geschikt voor bewoning |
| binnenwateren |
Algemene informatie: | goede vaareigenschappen |
Aanvullende informatie: | De gebruikte technieken zijn afkomstig uit de beroepsvaart. |
| voorpiek met kettingbak |
| Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren. |
| Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren. |