Werf: | Scheepswerf Van der Werff, NL-Leeuwarden |
Verbouwjaar: | 2005 |
Romp vorm: | platbodem |
| knikspant |
Romp materiaal: | staal |
Dek materiaal: | staal |
Opbouw materiaal: | staal |
Bouwwijze: | geklonken |
| nieuw staal is gelast |
| berghout |
| 2 waterdicht(e) schot(ten) |
| zwaar gebouwd |
Besturing: | mechanisch |
| stuurwiel |
| visstaartroer |
Ramen: | aluminium patrijspoorten |
| rubber pezen |
| hardhouten deuren |
Waterverplaatsing (ca.): | 69,154 m3 maximum toelaatbare waterverplaatsing |
| 55,122 m3 waterverplaatsing in ledige toestand |
| 14,032 m3 verplaatsing |
Doorvaart hoogte (ca.): | 3,20 m |
| alles plat |
Eigenaar: | Nederlandse eigenaar |
Geregistreerd / Teboekgesteld: | Nederlands geregistreerd |
| B-Geregistreerd |
| Kosten voor het over-/uitschrijven zijn voor rekening van de koper. |
Kleur / Conservering: | zwarte romp |
| gele boeiing |
| gele opbouw |
| & witte opbouw |
| laatste onderwaterschip behandeling 03-2019 |
Certificaten: | Communautair Binnenvaartcertificaat voor Binnenschepen (CBB) |
| zone 2 Nederland |
| zone 3 |
| zone 4 |
| Waal, Lek & NL Rijn |
| geldig tot: 04-2026 |
| ADN geldig tot: 04-2024 |
Geschikt voor / als: | beroepsvaart |
| binnenwateren |
Aanvullende informatie: | De gebruikte technieken zijn afkomstig uit de beroepsvaart. |
| duwsteven |
| Onderwaterschip is volledig gedubbeld. |
| Rompvorm is geschikt om mee droog te vallen. |
| Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren. |
| Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren. |