Werf: | Scheepswerf De Raap, NL-Meppel |
Werf verbouw: | SRF-Harlingen |
Verbouwjaar: | 2003 |
Romp vorm: | rondspant |
Romp materiaal: | staal |
Dek materiaal: | staal |
Opbouw materiaal: | staal |
| hardhouten bovenzijde van de stuurhut |
Bouwwijze: | geklonken en gelast |
| nieuw staal is gelast |
| boeiing / verschansing |
| brede gangboorden |
| berghout rondom |
| spitsgat |
| 2 waterdicht(e) schot(ten) |
Kiel: | slingerkimmen |
Besturing: | hydraulisch |
| stuurwiel |
| stalen roer |
Ramen: | messing patrijspoorten |
| hardhouten deur |
| dubbel glas |
Waterverplaatsing (ca.): | 30 ton |
Ballast (ca.): | beton |
| & lood |
Doorvaart hoogte (ca.): | 16,00 m |
| 4,00 m mast(en) verwijderd |
Eigenaar: | Nederlandse eigenaar |
Geregistreerd / Teboekgesteld: | Nederlands geregistreerd |
| B-Geregistreerd |
| Kosten voor het over-/ en eventueel uitschrijven zijn voor rekening van de koper. |
Kleur / Conservering: | zwarte romp |
| groene boeiing |
| zwarte opbouw |
| 2 componenten systeem |
| in goede staat van onderhoud |
| 08-2020 laatste onderwaterschip behandeling |
Certificaten: | niet certificaat plichtig |
Geschikt voor / als: | binnenvaart |
| kustwateren |
| geschikt voor bewoning |
| recreatie vaartuig |
Aanvullende informatie: | klassiek zeiljacht |
| klassieke lijnen |
| mooie zeeg |
| Rompvorm is geschikt om mee droog te vallen. |
| ruim achterdek |
| voorpiek met kettingbak |
| Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren. |
| Zeer geschikt om de kustwateren te bevaren. |