Werf: | onbekend |
Werf verbouw: | Scheepswerf Multiship, NL-Harlingen |
| & Piet van Walsum, Oostvoorne |
Verbouwjaar: | 2010 |
Romp vorm: | platbodem |
Romp materiaal: | staal |
Dek materiaal: | staal |
Opbouw materiaal: | staal |
Bouwwijze: | geklonken |
| nieuw staal is gelast |
| brede gangboorden |
| berghout rondom |
| boeiing / verschansing |
| achterroef |
| 3x schot |
Besturing: | hydraulisch |
| stuurwiel |
Ramen: | aluminium raamprofielen |
| dubbel glas |
| hardhouten buiten deuren |
Waterverplaatsing (ca.): | maximum toelaatbare waterverplaatsing 70,783 m3 |
| waterverplaatsing in ledige toestand 61,299 m3 |
| verplaatsing 9,484 m3 |
Ballast (ca.): | geen ballast |
Doorvaart hoogte (ca.): | 2,95 m alles plat |
Eigenaar: | Zwitserse eigenaar |
Geregistreerd / Teboekgesteld: | Nederlands geregistreerd |
| B-Geregistreerd |
| Kosten voor het over-/ en eventueel uitschrijven zijn voor rekening van de koper. |
Kleur / Conservering: | zwarte romp |
| groene boeiing |
| witte opbouw |
| in goede staat van onderhoud |
| laatste onderwaterschip behandeling 06-2022 |
Certificaten: | niet certificaat plichtig |
Geschikt voor / als: | binnenwateren |
| geschikt voor bewoning |
| recreatie vaartuig |
| geschikt voor ruime wateren |
Algemene informatie: | goede vaareigenschappen |
Aanvullende informatie: | Opgegeven bouwjaar is een inschatting. |
| voorpiek met kettingbak |
| Rompvorm is geschikt om mee droog te vallen. |
| strakke romp |
| Zeer geschikt om de Europese kanalen en rivieren te bevaren. |
| Zeer geschikt om in Frankrijk de kanalen en rivieren te bevaren. |