KVASE 13.50 CC Verkocht
Afmetingen (m):
13.50 x 4.00 x 1.98
Ref.nr.:
090603
Ligplaats:
Omgeving van Utrecht
Bouwjaar:
2000
Materiaal:
staal
Visie Doeve Makelaars
Zeegaand kajuitzeiljacht met zelflozende centre cockpit, veel binnenvolume, het interieur is voor een gedeelte gereed, indeling grotendeels nog zelf te bepalen. Een, door omstandigheden, afgebroken project. Zeer interessante vraagprijs voor het gebodene. De vraagprijs staat niet in verhouding tot het reeds geïnvesteerde.
Meer informatie
Algemene informatie
Werf:
Jachtwerf Brovo Scheepsbouw, NL- Enkhuizen
Ontwerper / Architect:
Kees P. Kornaat, jachtarchitect
Romp vorm:
rondspant
Romp materiaal:
staal
Dek materiaal:
staal
Opbouw materiaal:
staal
Bouwwijze:
gejoggeld
berghout rondom
centre cockpit
zelflozende kuip
roestvast stalen bolders
berghout rondom
waterdicht(e) schot(ten)
berghout rondom
centre cockpit
zelflozende kuip
roestvast stalen bolders
berghout rondom
waterdicht(e) schot(ten)
Zelfbouw:
interieur
Kiel:
dooskiel
Besturing:
hydraulisch
stuurwiel
op stuurkolom
nood helmstok
stuurwiel
op stuurkolom
nood helmstok
Ramen:
bronzen patrijspoorten
Waterverplaatsing (ca.):
na afbouw 23 ton
geschat
geschat
Ballast (ca.):
4.500 kg lood
in kiel
in kiel
Eigenaar:
Nederlandse eigenaar
Registratie:
Z-Geregistreerd
Kleur / Conservering:
blauwe romp
witte opbouw
2002/2003 volledig gezandstraald
2 componenten systeem
witte opbouw
2002/2003 volledig gezandstraald
2 componenten systeem
Geschikt voor / als:
zeewateren
geschikt voor bewoning
recreatie vaartuig
geschikt voor bewoning
recreatie vaartuig
Algemene informatie:
niet afgemaakt project
Aangeboden in de conditie waarin ze zich nu bevindt
Aangeboden in de conditie waarin ze zich nu bevindt
Aanvullende informatie:
Diverse roestgevoelige plaatsen uitgevoerd in roestvast staal.
kajuit zeiljacht met middenkuip
ocean going
ruim voordek
voorpiek met kettingbak
kajuit zeiljacht met middenkuip
ocean going
ruim voordek
voorpiek met kettingbak
Technische informatie
Motorvermogen:
70 pk
51 kW
51 kW
Motor merk:
Daewoo
Toerental:
3.000 RPM
Motortype:
binnenboord motor LO34N
Cilinderaantal:
4
Bouwjaar motor:
2000 nieuw
Draaiuren (ca.):
350
Brandstof:
diesel
Brandstoftank (ca.):
800 liter
1 stalen tank(s)
60 liter
separate dagtank(s)
Debug 1500 Debug systeem
1 stalen tank(s)
60 liter
separate dagtank(s)
Debug 1500 Debug systeem
Koelingsysteem:
interkoeling
natte uitlaat
natte uitlaat
Voortstuwing:
schroefas
3 schroef
3 schroef
Koppeling:
hydraulisch Daewoo type TK 190
reductie 2,79:1
reductie 2,79:1
Motorinstrumenten:
ja
Stroomvoorziening:
24 Volt
230 Volt
230 Volt walstroom aansluiting
voorbereid
230 Volt
230 Volt walstroom aansluiting
voorbereid
Accu´s:
2x 140 ampère/uur
Acculader:
acculader
Drinkwatertank (ca.):
1.600 liter
1 gecementeerde tank(s)
1 gecementeerde tank(s)
Vuilwatertank (ca.):
350 liter
roestvast stalen tank(s)
nog niet in gebruik genomen
roestvast stalen tank(s)
nog niet in gebruik genomen
Diesel waterseparator:
2x diesel waterseparator
Lens/bilgepomp:
handpomp
elektrische pomp
elektrische pomp
Accommodatie
Betimmering:
watervast verlijmd multiplex
meranti interieur
moet nog afgewerkt worden
zie foto's
meranti interieur
moet nog afgewerkt worden
zie foto's
Isolatie:
5 cm glaswol
Hutten:
2 hutten
Slaapplaats / Kooi:
Voor: 2x 1-pers. in V
Plattegrond (niet op schaal):
zie bijlage
Badkamer:
wasbak
Toilet:
elektrisch toilet
Stahoogte (ca.):
voor (ca.) 1,81 m
salon (ca.) 1,99/1,94 m
gang / corridor (ca.) 1,78 m
achterkajuit (ca.) 1,78 m
salon (ca.) 1,99/1,94 m
gang / corridor (ca.) 1,78 m
achterkajuit (ca.) 1,78 m
Navigatieapparatuur
Navigatie apparatuur:
kompas
Tuigage en zeilen
Tuigage type:
kits getuigd
voorbereid
voorbereid
Uitrusting
Ankergerei:
Lofrance elektrisch ankerlier 1.500 Watt
verhaalkop
via boegrol
verhaalkop
via boegrol
Zwemtrap:
vaste zwemtrap
staal
staal
Reling / Preekstoel:
roestvast stalen preek- & hekstoel
dubbel draadse roestvast stalen zeereling
scepters
dubbel draadse roestvast stalen zeereling
scepters
Aanvullende informatie:
Interessant project om af te maken (intimmeren), door iemand met 2 rechter handen of in te laten timmeren door een werf.